Tracking cookies

Wij gebruiken Cookies. Deze cookies zijn nodig om producten in het winkelmandje te kunnen plaatsen, in te loggen en om andere persoonlijke gegevens te bewaren.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
Mijn account
Categorieën
Zoeken
Winkelmandje
Klantenservice

Klantenservice

Wij helpen je graag verder
  • Bestellen

  • Betalen

  • Retourneren

  • Verzenden

  • Garantie

Bestellen
Hoe word ik klant bij GECO Verkoop?

Je kunt makkelijk klant worden bij GECO Verkoop. Je kunt via dit inschrijfformulier inschrijven als klant bij GECO Verkoop. Vervolgens krijg je een mail met inlog voor jouw eigen account. Hiermee kun je sneller bestellen en bovendien persoonlijke korting krijgen.

Kan iedereen klant worden bij GECO Verkoop?

Zeker weten! Iedereen kan klant worden bij GECO Verkoop. Wij vragen jou wel aan te geven of jij als particulier of zakelijke klant bestelt. Dit is van belang voor het afleveren van jouw pakket. Onze ervaring leert dat particuliere klanten overdag minder goed bereikbaar zijn voor de pakketdiensten. Daar houden wij graag rekening mee zodat je gelijk aan de slag kunt met jouw gereedschap, machine of materiaal.

Voor jou als zakelijke klant is het van belang dat jij een kvk- en btw-nummer vermeldt bij de registratie. Dit is ten behoeve van jouw eigen facturatie en administratie.

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

Je kunt ook bestellen vanuit het buitenland. Op het moment is dit alleen nog niet mogelijk direct bij onze webshop. Wanneer je telefonisch contact met ons op neemt of een mail stuurt, kijken wij graag voor je wat er mogelijk is.  

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de groene winkelmand knop in je winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. 
  • Bij het verder gaan met bestellen loop je virtueel door onze kassa. Je voert je naam, adres- en factuurgegevens in. 
  • Kies een betaalmethode en verzendmethode naar voorkeur.
  • De bestelling kan afgerond worden.
  • Je ontvangt een orderbevestiging in je email.
  • Hierna houd je via de Track & Trace jouw bestelling in de gaten
Kan ik mijn eerdere bestellingen inzien?

Je bekijkt jouw vorige bestellingen door op jouw account in te loggen. Dat doe je door rechtsboven op ‘inloggen’ te klikken en je email adres en wachtwoord in te voeren. Als je ingelogt bent, zie je jouw naam staan en 'mijn account'. Vervolgens klik je hierop en ga je naar 'mijn orders'. Klik daarop om alle bestellingen in te zien.

Kan ik een product makkelijk zoeken op de website?

Natuurlijk bieden wij de mogelijkheid met gemak een product te zoeken. Daarnaast biedt onze webshop de mogelijkheid met behulp van filters makkelijker door producten te scrollen. Zo krijg je alleen te zien waar je daadwerlijk naar op zoek bent. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Kom langs bij onze vestiging. Je kunt jouw bestelling bij GECO Verkoop ook afhalen. Houd wel je email in de gaten om te weten wanneer je verwacht wordt om je bestelling af te halen. Uiteraard staat de koffie klaar maar zo voorkom je onnodig wachten en bespaar je kostbare tijd. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je bij de tweede stap een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt altijd per mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Je kunt te allen tijde jouw facturen ook inzien door in te loggen onder jouw eigen aangemaakte account. 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Indien wij het product al verzonden hebben, komen de retourkosten voor rekening van de klant.

Wat zijn de levertijden?

Je kunt per product de verwachte levertijd vinden. Dit is een indicatie waar wij wat ruimte hebben zodat deze bestelling binnen het tijdsframe komt. Je houdt de status van jouw bestelling in de gaten via de track and trace. Als deze is aangenomen door onze transporteur, krijg jij een mailtje waar je kunt zien wanneer deze exact bij jou wordt geleverd.

Wat moet ik doen als een eerder besteld product niet meer op de website staat?

Wanneer een door jou eerder bestelde product niet meer zichtbaar is binnen de webshop, is het mogelijk dat deze uit ons assortiment is genomen. Dit betekent echt niet dat je het product niet meer kunt krijgen. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan kijken welke product hiervoor in de plaats is gekomen. Wij kunnen dit product mogelijk onder een andere noemer aanbieden. 

Kan ik ook producten bestellen die niet op de webshop staan?

Zeker weten! Wij kunnen ook maatwerk leveren en denken graag mee in oplossingen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice of doe een bakkie met onze accountmanager. Klik hier om een afspraak te maken.

Kan ik ook een spoedorder plaatsen?

Natuurlijk willen wij er alles aan doen om je met spoed te voorzien van je bestelling. Je kunt ons altijd contacten om te zoeken naar een bezorgmoment of met spoed je order voor afhalen klaargezet kan worden. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Je kunt op inloggen drukken en dan op "wachtwoord vergeten". Je kunt dan een e-mailadres opgeven. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail waarmee je een nieuwe wachtwoord kunt instellen.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Nadat je bent ingelogd, kun je dit bij 'mijn account' doen. Om vervolgens bij 'mijn gegevens' al jouw gegevens te wijzigen waaronder je wachtwoord. Deze staat bij de logingegevens vermeld. 

Kan ik bij een grotere afname dan jullie staffelkorting extra korting krijgen?

Als vaste klant kun je staffelkorting krijgen. Dit is altijd in overleg met onze accountmanager. Valt je bestelling buiten de huidige staffelkorting, dan zullen wij een offerte uit te werken op maat. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Houd hierbij de artikelnummers bij de hand voor een snelle terugkoppeling. 

Hoe gaat GECO Verkoop met mijn gegevens om?

Jouw gegevens zijn uiteraard veilig bij ons. Wij geven gegevens niet door aan derden. Indien je bij ons besteld, dan gaat dit via een beveiligde verbinding. Wij gebruiken jouw gegevens onder andere voor het voltooien van de bestelling en het verbetere van onze dienstverlening. Je kunt de privacy verklaring hier lezen.

Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij GECO Verkoop?

Wij maken je het zo makkelijk en vooral veilig mogelijk om te bestellen. Je kunt bij onze webshop gebruikmaken van uitsluitend veilige betaalmethoden. GECO Verkoop maakt gebruik van: 

  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact
  • Mastercard
  • VISA
  • Apple Pay
Wat is het bankrekeningnummer van GECO Verkoop?

Het IBAN nummer van GECO Verkoop is NL88INGB0008659178. Je kunt jouw overboeking ten name van GECO Verkoop B.V. verrichten.

Kan ik op rekening kopen?

Vaste klanten kunnen bij ons op rekening bestellen. Dit gaat altijd in overleg met onze accountmanager. Als jij het privilege hebt om op rekening te bestellen, dan krijg je bij bestelling een mail hoe je alsnog aan jouw betalingsverplichting kunt voldoen en binnen welke termijn dit is. 

Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht?

Zodra je betaalmethode goed gekeurd is door onze veilige betaalmethodes, wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven en ontvang je vervolgens een e-mail dat je bestelling succesvol is geplaatst. Hierna houd je jouw bestelling in de gaten via Track & Trace.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren van mijn bestelling?

Het kan voorkomen dat je een product of een gehele bestelling wilt retourneren. Bij ontvangst van jouw geretourneerde bestelling storten wij in de meeste gevallen de volgende werkdag het geld terug. Het bedrag zal worden teruggestort naar de rekening waarmee de betaling verricht is. In de regel ontvangt jij je geld direct na overboeking.

In mijn winkelmand zie ik BTW staan, wat is dat?

BTW (belasting over de toegevoegde waarde) is een belasting die de overheid heft op de verkoop van producten en/of diensten. De BTW kent verschillende soorten tarieven. Het soort tarief hangt af van het soort goederen of dienst. Bij ons is dat wettelijk bepaalt voor 21%. Als ondernemer mag je de BTW die je betaalt over bepaalde zakelijke uitgaven bij de belastingdienst aftrekken van de omzetbelasting.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die worden getoond in de webshop zijn exlcusief BTW. Mocht een bedrag inclusief BTW zijn, staat dit altijd vermeld.

Betaal ik als particulier ook BTW?

Als particulier betaal je BTW. Het verschil met een zakelijk account is dat de zakelijke klant deze BTW terug kan vorderen van de belastingdienst. 

Kan ik profiteren van de kleineondernemersregeling (KOR)?

De kleineondernemersregeling (KOR) is een vrijstelling voor de btw. U kunt gebruik maken van de KOR als u in Nederland bent gevestigd en niet meer dan € 20.000 omzet in 1 kalenderjaar hebt. De KOR is er voor natuurlijke personen (eenmanszaken), combinaties van natuurlijke personen (bijvoorbeeld een vof) en voor rechtspersonen (bijvoorbeeld stichtingen, verenigingen en bv's). Mocht je in aanmerking komen voor de KOR helpen wij jou hier graag mee. Want dan kunnen wij samen kijken hoe jij zo voordelig mogelijk bij ons kunt bestellen.

Retourneren
Hoe kan ik een artikel retouren?

Meld je retourzending alvast bij ons aan via deze pagina. Print het formulier vervolgens uit en voeg dit toe bij de producten die je terugstuurt.

Wanneer mag ik een artikel niet retourneren?

Wij nemen alleen ongebruikte producten retour en binnen 14 dagen. Ook moet je het artikel in de originele verpakking retourneren en zo verpakken dat de originele verpakking tijdens de verzending niet beschadigd raakt.

Hoelang heb ik de tijd om een item te retouren? (zakelijke klanten kunnen hier geen gebruik van maken)

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave te annuleren. Je krijgt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Bij het retour nemen van een bestelling zijn de betaalde verzendkosten gelijk aan de kosten voor de retourzending. Je ontvangt daarom wel het aankoopbedrag van je bestelling terug, maar niet de verzendkosten. (zakelijke klanten kunnen hier geen gebruik van maken)

Wat zijn de verzendkosten voor retouren?

Dit zijn de kosten die gemaakt worden voor het retour zenden van je bestelling. De verzendkosten voor retourneren zijn afhankelijk van het gewicht van jouw bestelling en komen voor je eigen rekening.

  • €6,95 bij pakket van minder dan 10 kg
  • €35,- bij pakket van minder dan 35 kg
  • €150,- bij pallet van minder dan 500 kg
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

Wij betreuren het ten zeerste als jouw bestelling waar je naar hebt uitgekeken, beschadigd is aangekomen. Wij raden het je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of te bellen. Je vindt de contactgegevens bij de klantservice pagina. Wij zullen dan samen kijken naar de beste en snelste oplossing.

Kan ik mijn bestelling bij retourneren ook zelf komen afgeven?

Dit is uiteraard mogelijk. Let wel op dat voor een snelle afhandeling wel gebruik gemaakt moet worden van de retouren formulier. Vul deze hier in. Deze kun je toevoegen aan je te retourneren goederen.

Je kunt je retouren inleveren op de volgende locatie:

Peppelkade 15-d
3992 AL Houten
Ik heb geen geld terug ontvangen wat moet ik nu?

Het kan voorkomen dat je onze betaling over het hoofd hebt gezien. Onze betalingen worden teruggestort onder Molliepayments. Wellicht dat dit je niet bekend is voorgekomen omdat je GECO Verkoop in de omschrijving verwacht. Mocht je twijfelen, kun je altijd contact opnemen.

Waar kan ik een klacht indienen?

Wi raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of bellen naar ons. Hierdoor kunnen wij kijken wat er samen mogelijk is. Hierdoor hopen dat wij samen tot een oplossing kunnen komen. 

Verzenden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw bestelling kun je vinden via de Track & Trace. Bovendien geven wij per artikel aan wat de verwachtte levertijd is. Hier geven wij ook een indicatie van een aantal dagen wat de verwachtte levertijd is. 

Welke tarieven hanteert GECO Verkoop voor verzendingen?

Hier vind je een overzicht met de tarieven die gelden voor binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden en verzending naar Duitsland en Belgie

Kan ik mijn bestelling ook in het buiteland laten bezorgen?

Via onze webshop is het mogelijk om naar het buitenland een bestelling te laten verzenden. De verzendtarieven kunt u hier vinden

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen waar kan ik dit melden?

We raden je aan om dit te melden bij ons. Je kunt dit doen door te bellen, mailen of het contact formulier in te vullen. Wij zullen dan samen kijken naar de beste oplossing.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanneer een bestelling niet bij je afgeleverd kan worden, wordt er een tweede poging gedaan door de pakketdienst. Als de bestelling ook voor een tweede keer niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket bij een dichtsbijzijnde afhaalpunt afgegeven en kun je deze zelf ophalen. Hierover ontvang je altijd een brief in de brievenbus. Daarop staat waar je de zending kunt ophalen. Hiervoor krijg je drie weken de tijd. 

Kan ik mijn bestelling ook zelf komen ophalen?

Je kunt bij ons je bestelling ook komen afhalen. Houd wel je email in de gaten om te weten wanneer verwacht wordt dat je bestelling afgehaald kan worden. Zo voorkom je onnodig wachten en bespaar je kostbare tijd. 

Kan ik een bestelling direct na het bestellen ophalen?

Dit is geheel afhankelijk van de locatie waar de producten zijn opgeslagen. Dit wordt aangegeven per product. Maar let vooral op je mail. Hier ontvang je een bericht wanneer je je bestelling kunt ophalen. Kom je van ver en heb je je product met spoed nodig neem dan contact met ons op. 

Garantie
Hoelang is de garantie op mijn aankoop?

De garantie van onze producten is afhankelijk van de fabrikant. Dit kan extreem variëren per product. De garantietermijn staat vaak vermeld bij de gedetailleerde kenmerken van een artikel. Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat voor soort garantie heb ik?

Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat als mijn product defect is?
Wanneer tijdens de garantieperiode een product defect raakt, neem dan contact met ons op. Wij zullen je vervolgens adviseren over repartie of vervanging van het betreffende product.
Als de leverancier geen garantie biedt, wat gebeurt er dan?

Wordt door een toeleverancier en/of producent in het algemeen geen garantie op een goed verstrekt, dan garandeert GECO Verkoop dat het betreffende goed de eigenschappen bezit die men daarvan mag verwachten gedurende een termijn na aankoop, die redelijk is voor een dergelijk product. Deze termijn zal in geen geval langer zijn dan 6 maanden. De garantie geldt uitsluitend bij normaal gebruik, overeenkomstig de geldende voorschriften voor het betreffende goed. In geval het goed binnen deze garantietermijn gebrekkig blijkt te zijn, zal afnemer het aan GECO Verkoop retourneren. GECO Verkoop draagt zorg voor reparatie dan wel vervanging van het gebrekkige goed. Tot meer dan dat is GECO Verkoop niet gehouden. In geen geval is GECO Verkoop gehouden tot betaling van enige schadevergoeding wegens de mogelijke gebrekkigheid van goederen gedurende de garantietermijn.
 

Geeft GECO Verkoop een verdergaande garantie op goederen?

Nee, GECO Verkoop geeft geen andere of verdergaande garantie op goederen dan de garantie van haar toeleveranciers en/of producenten voor de betreffende producten.

Contact

Toch liever direct contact?

Contactformulier

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan. Neem dan contact met ons op via het onderstaande nummer.

Telefoon
085 - 066 89 41

Openingstijden

Maandag  09.00  - 17.00
Dinsdag  09.00 - 17.00
Woensdag  09.00 - 17.00
Donderdag  09.00 - 17.00
Vrijdag  09.00 - 17.00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten